Mixit Mix Čtyřlístek, 400g

Kód: MX-8595685206905
199 Kč / ks 178 Kč bez DPH
Skladem
Možnosti doručení

Čtyřka kreslených kamarádů objevuje Mixit!

Detailní informace

Detailní popis produktu

Co ale namixovat? Myšpulín chytře navrhl, že by měli myslet na přísun vitamínů a hodil do tubusu mrazem sušenou jahodu a malinu. Pinďa s Fifinkou souhlasili a vybrali křupavý banán a borůvku. Bobík si vyhrnul rukáv a nabral pořádnou porci kakaových polštářků a křupavých kukuřičných lupínků, to prý aby nechyběla síla na další výpravě. Po krátké poradě bylo rozhodnuto. "Hurá, máme vlastní mix," zaradovali se všichni.

 P.S.: Mix se snadno křupe jen tak z ruky a když přilijete mléko, borůvky ho obarví do fialova. :-)

Časopis Čtyřlístek v roce 2019 oslavil 50 let od svého vzniku a je jedním z nejznámějších a nejdéle česky vycházejících komiksů. Na designu tubusu se podílel sám jeho zakladatel a ilustrátor, Jaroslav Němeček.

Složení:
Kukuřičné lupínky 50 % (kukuřičná mouka 87 %, ječmenný sladový extrakt, jedlá sůl), kakaové polštářky 36 % (extrudát (kukuřičná mouka, rýžová mouka, cukr, kakaový prášek se sníženým obsahem tuku, laktóza, jedlá sůl), náplň s čokoládovou příchutí 30 % (cukr, rostlinné tuky (olej z máslovníku), sušená syrovátka, kakaová hmota 5 %, kakaový prášek se sníženým obsahem tuku 4,6 %, bramborový škrob, sušené odstředěné mléko, emulgátor: slunečnicový lecitin, přírodní vanilkové aroma)), lyofilizovaný banán 6 %, lyofilizované jahody 4 %, lyofilizované maliny 2 %, lyofilizované borůvky 2 % Může obsahovat stopy skořápkových plodů, sezamu, sóji a arašídů.

Výživové údaje na 100 g

Energetická hodnota 1604.0 kJ / 383.18 kcal
Tuky 5.9 g
z toho nasycené mastné kyseliny 1.8 g
Sacharidy 74.0 g
z toho cukry 22.0 g
Vláknina 5.4 g
Bílkoviny 5.6 g
Sůl 1.22 g

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Cereálie a müsli
Hmotnost: 0.4 kg
Obsah: 400 g
Země výroby: Česká republika

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

O nás | Mixit.cz
Mixit vytvořili dva mladí muži, Tomáš a Martin, bývalí spolužáci ekonomie na vysoké škole. Krátce po promoci se spojili s myšlenkou vytvořit projekt, který by přinesl opravdový užitek na český trh. S nadějemi na úspěch u investorů pro své nadšené projekty se rozhodli jít vlastní cestou, odmítli financování od investičních podílníků a od roku 2010 podnikají z vlastních či rodinných zdrojů. Jsou aktivní ve všech dílčích procesech, které vedou k uspokojení zákazníka.

Kromě chutných a kvalitních surovin, na jejichž výběru pracovali téměř rok, se snaží přinést zábavu a zážitek. Chtějí, aby návštěvníci jejich stránek zažívali radost z vytváření vlastního mixu, těšili se na objednávku, byli přitahováni jejich obalem a především, aby jim chutnalo a rádi se k nim vrátili. Vítají zpětnou vazbu ohledně toho, co může být vylepšeno, co nefunguje nebo co by zákazníky ještě více uspokojilo. Mixit je postaven na základě přání zákazníků, a proto jsou otevřeni sdělení jakýchkoli podnětů nebo připomínek, které by jim pomohly projekt dále vylepšit.

Projekt je založen na prodeji směsí ořechů, křupavého ovoce a čokolády, vytvořených z kvalitních surovin ve formě předem sestavených směsí v různých poměrech. Kromě toho má možnost namixovat si vlastní směs dle individuálních preferencí zákazníka. Tyto směsi jsou prezentovány v esteticky uzavíratelných tubusech s atraktivními designy a humornými názvy, jako jsou "Cvičme v rytme", "Do plavek!", "To pravé ořechové", "Elixír lásky" a další.

Když v roce 2010 spustili Martin a Tomáš projekt, rychle začali přijímat první objednávky, což naznačovalo slibný začátek pro jejich podnikání. Postupně se rozšiřovali a přesunuli se do většího provozu. Následovala marketingová kampaň v rádiu, televizi a tisku. Po roce a půl od založení získal Mixit třetí místo v kategorii Inspirace roku v anketě Křišťálová lupa.

Firma postupně rozšiřovala svůj sortiment o další produkty, jako tyčinky, křupavé ovoce, zeleninové mixy, limitované edice a další. Současně docházelo k vylepšením webových stránek. V roce 2015 se projekt rozšířil do Slovenska, Polska a Kanady. O rok později dosáhl dalšího milníku s 100 000 fanoušky na Facebooku a obdržel ocenění "Začínající podnikatel roku 2015".

Projekt nadále sklízí úspěchy a ocenění i po deseti letech od svého založení, přičemž si udržuje stálý příliv nových zákazníků.

Produkty této značky naleznete v kategorii: Proteinové tyčinky, Bezlepkové potraviny, Bezlaktózové potraviny, Tyčinky a sušenky, Kaše, Černé, zelené a bílé čaje