Hledáš práci v administrativě?

Do našeho týmu hledáme nového parťáka, který nám pomůže s kompletním vedením zákaznické podpory. Jedná se o velmi pestrou pozici, která je zodpovědná a určitě vítáme samostatnou osobnost. Hledáme přátelského a usměvavého člověka, který se nezalekne i reklamací od našich zákazníků.

Pokud máš ambice se vypracovat na supervizora, tak máš u nás příležitost.

Co tě u nás čeká?

  • Obsluha zákaznické podpory prostřednictvím telefonní linky, e-mailu a chatu.
  • Aktivní péče o nové i stávající zákazníky.
  • Práce s interními systémy a databázemi, jejich správa a kontrola.
  • Základní správa systémů.
  • Péče o klientské profily.
  • Řešení reklamací.
  • Sběr informací, požadavků od klientů.
  • Ověřování, vyhodnocování a řešení běžných poruch na e-shopu.
  • Další činnosti spojené s provozem prodejny/e-shopu.

Jak si tě představujeme?

  • SŠ vzdělání ukončené maturitou.
  • Zkušenost na "customer care" pozici podmínkou.
  • Dobrá znalost práce na PC.
  • Komunikativní, příjemnou a pro-zákaznicky orientovanou osobu.
  • Komunikativní znalost AJ nebo NJ velkou výhodou.
  • Proaktivní přístup k práci.
  • Samostatnost a smysl pro odpovědnost.

Co ti za to nabídneme?

  • Místo výkonu práce v dostupnosti MHD kousek od Pankráce.
  • Práce v přátelském kolektivu.
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou.
  • Prostor pro vlastní seberealizaci a nastavení systému práce.
  • Výrazná sleva na náš sortiment (EKO, BIO, ochranné prostředky).
  • Možnost MultiSport karty.

Nástup ideálně IHNED.

Těšíme se na tvoji reakci.

V případě zájmu nás kontaktuj na: