Hledáme posilu na zákaznickou podporu
Do našeho týmu hledáme nového parťáka, který nám pomůže s kompletním vedením zákaznické podpory. Jedná se o velmi pestrou pozici, která je zodpovědná a určitě vítáme samostatnou osobnost. Hledáme přátelského a usměvavého člověka, který se nezalekne i reklamací od našich zákazníků.
Pokud máš ambice se vypracovat na supervizora, tak máš u nás příležitost.
-
Co tě u nás čeká?
- Obsluha zákaznické podpory prostřednictvím telefonní linky, e-mailu a chatu.
- Aktivní péče o nové i stávající zákazníky.
- Práce s interními systémy a databázemi, jejich správa a kontrola.
- Základní správa systémů.
- Péče o klientské profily.
- Řešení reklamací.
- Sběr informací, požadavků od klientů.
- Ověřování, vyhodnocování a řešení běžných poruch na e-shopu.
- Další činnosti spojené s provozem e-shopu.
-
Jak si tě představujeme?
- SŠ vzdělání ukončené maturitou.
- Zkušenost na "customer care" pozici podmínkou.
- Dobrá znalost práce na PC.
- Komunikativní, příjemnou a pro-zákaznicky orientovanou osobu.
- Komunikativní znalost AJ nebo NJ velkou výhodou.
- Proaktivní přístup k práci.
- Samostatnost a smysl pro odpovědnost.
-
Co ti za to nabídneme?
- Místo výkonu práce v dostupnosti MHD kousek od Pankráce.
- Práce v přátelském kolektivu.
- Pracovní poměr na dobu neurčitou.
- Prostor pro vlastní seberealizaci a nastavení systému práce.
- Výrazná sleva na náš sortiment (EKO, BIO, ochranné prostředky).
- Možnost MultiSport karty.
- Nástup ideálně IHNED.
Těšíme se na tvoji reakci.