Hledáme posilu na zákaznickou podporu

Do našeho týmu hledáme nového parťáka, který nám pomůže s kompletním vedením zákaznické podpory. Jedná se o velmi pestrou pozici, která je zodpovědná a určitě vítáme samostatnou osobnost. Hledáme přátelského a usměvavého člověka, který se nezalekne i reklamací od našich zákazníků.

Pokud máš ambice se vypracovat na supervizora, tak máš u nás příležitost.

  • Co tě u nás čeká?

    • Obsluha zákaznické podpory prostřednictvím telefonní linky, e-mailu a chatu.
    • Aktivní péče o nové i stávající zákazníky.
    • Práce s interními systémy a databázemi, jejich správa a kontrola.
    • Základní správa systémů.
    • Péče o klientské profily.
    • Řešení reklamací.
    • Sběr informací, požadavků od klientů.
    • Ověřování, vyhodnocování a řešení běžných poruch na e-shopu.
    • Další činnosti spojené s provozem e-shopu.

     

  • Jak si tě představujeme?

    • SŠ vzdělání ukončené maturitou.
    • Zkušenost na "customer care" pozici podmínkou.
    • Dobrá znalost práce na PC.
    • Komunikativní, příjemnou a pro-zákaznicky orientovanou osobu.
    • Komunikativní znalost AJ nebo NJ velkou výhodou.
    • Proaktivní přístup k práci.
    • Samostatnost a smysl pro odpovědnost.

     

  • Co ti za to nabídneme?

    • Místo výkonu práce v dostupnosti MHD kousek od Pankráce.
    • Práce v přátelském kolektivu.
    • Pracovní poměr na dobu neurčitou.
    • Prostor pro vlastní seberealizaci a nastavení systému práce.
    • Výrazná sleva na náš sortiment (EKO, BIO, ochranné prostředky).
    • Možnost MultiSport karty.
  • Nástup ideálně IHNED.

Těšíme se na tvoji reakci.

V případě zájmu nás kontaktuj na: